Wycieczka Słoneczników do Słupskiego Ratusza - Słupsk, Miejski Portal Edukacyjny

Wycieczka Słoneczników do Słupskiego Ratusza

28 października 2015, 8:37

20 października 2015r. grupa Słoneczniki z Przedszkola Miejskiego z Oddziałami Integracyjnymi nr 32 „Tęczowa Dolina” pod opieką Pana Sławka Rakowicz udała się na wizytę do Słupskiego Ratusza. Wiele emocji towarzyszyło dzieciom już od samego początku. Dużą frajdą była wspólna podróż autobusem miejskim, która nie zdarza się zbyt często. Przed Ratuszem czekał na nas tata naszego kolegi z grupy – Pan Sławek, nasz przewodnik, który zaznajamiał nas z historią tego budynku. Opowiedział dzieciom przepiękną historię powstania Ratusza, poznaliśmy Legendę o Niedźwiadku Szczęścia. Następnie wspólnie oglądaliśmy główną salę konferencyjną, w której były piękne obrazy związane z powstaniem miasta, salę w której znajdują się portrety dotychczas panujących w Słupsku burmistrzów i prezydentów, serce słupskiego zegara oraz przepiękną panoramę Słupska z wieży widokowej. Na zakończenie wspaniałej wycieczki otrzymaliśmy od Pana przewodnika słodką niespodziankę, która osłodziła nam ostatnie chwile w tak ciekawym miejscu. Choć tym akcentem nie zakończyliśmy dnia pełnego atrakcji. Wracając do przedszkola zwiedziliśmy jeszcze parę ciekawych miejsc tj.: Zamek Książąt Pomorskich wraz z fragmentami muru obronnego miasta oraz plac zabaw w Parku Kultury i Wypoczynku gdzie spędziliśmy trochę czasu na świetnej zabawie w towarzystwie kolegów i koleżanek z grupy. Zadowoleni, zmęczeni i pełni wrażeń wróciliśmy do przedszkola

Wycieczka Słoneczników do Słupskiego RatuszaWycieczka Słoneczników do Słupskiego RatuszaWycieczka Słoneczników do Słupskiego RatuszaWycieczka Słoneczników do Słupskiego Ratusza