Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w Słupsku
Starzyńskiego 6, 76-200 Słupsk • telefon: (59) 842 46 66 • e-mail: • www: http://sp6slupsk.edupage.org/
Menu
Dzień Nowoczesnych Technologii w Edukacji w SP 6 w Słupsku
22 marca 2019, 13:03
Nasza szkoła postanowiła przyłączyć się do organizacji Dnia Nowoczesnych Technologii w Edukacji i zaangażować wszystkich uczniów naszej szkoły do wspólnego poznawania technologii oraz do rozsądnego korzystania z nich na co dzień. W związku z tym zaplanowaliśmy następujące przedsięwzięcia:
- Rozstrzygnięcie i wystawa prac Konkursu „Wirus komputerowy” - którego celem było wykonanie prac przestrzennych przedstawiających wirusy komputerowe przez uczniów klas 0 - 3.
- Szkolny Konkurs „Wiosna w Scratchu” - zmagania dwuosobowych zespołów klasowych, wykonanie wiosennej animacji w pracowni komputerowej.
- „Szukamy oznak wiosny” - zajęcia prowadzone przy użyciu robotów Photon w klasie 0.
- „Projekt wiosna” - zajęcia prowadzone metodą WebQuest na iPadach w klasach 1 - 3.
- „Technologia w edukacji” - zastosowanie nowoczesnych technologii, takich jak: tablice interaktywne, rzutniki multimedialne oraz telefony komórkowe w prowadzeniu lekcji z różnych edukacji przez nauczycieli
- Gra terenowa dla klas 4 - 7
Dwuosobowe zespoły z każdej klasy zmierzyły się w grze terenowej z limitem czasowym. Do wykonania mieli siedem zadań, które zostały rozmieszczone po całej naszej szkole. Do realizacji zadań używali sprzętu iPadów.
Przykładowe zadania gry terenowej
- nagranie filmiku
- wykonanie wiosennych zdjęć
- rozwiązywanie zadań na platformie learning.apps
- wykorzystywanie QR kodu
- wykorzystywanie serwisu youtube
- finał gry, quiz na platformie Kahoot!
- Rozstrzygnięcie i wystawa prac Konkursu „Wirus komputerowy” - którego celem było wykonanie prac przestrzennych przedstawiających wirusy komputerowe przez uczniów klas 0 - 3.
- Szkolny Konkurs „Wiosna w Scratchu” - zmagania dwuosobowych zespołów klasowych, wykonanie wiosennej animacji w pracowni komputerowej.
- „Szukamy oznak wiosny” - zajęcia prowadzone przy użyciu robotów Photon w klasie 0.
- „Projekt wiosna” - zajęcia prowadzone metodą WebQuest na iPadach w klasach 1 - 3.
- „Technologia w edukacji” - zastosowanie nowoczesnych technologii, takich jak: tablice interaktywne, rzutniki multimedialne oraz telefony komórkowe w prowadzeniu lekcji z różnych edukacji przez nauczycieli
- Gra terenowa dla klas 4 - 7
Dwuosobowe zespoły z każdej klasy zmierzyły się w grze terenowej z limitem czasowym. Do wykonania mieli siedem zadań, które zostały rozmieszczone po całej naszej szkole. Do realizacji zadań używali sprzętu iPadów.
Przykładowe zadania gry terenowej
- nagranie filmiku
- wykonanie wiosennych zdjęć
- rozwiązywanie zadań na platformie learning.apps
- wykorzystywanie QR kodu
- wykorzystywanie serwisu youtube
- finał gry, quiz na platformie Kahoot!